Károkros 2013

Tak jsme se vydali v pátek odpoledne směrem na Krásnou Lípu u Rumburka,kde se konal 35.výroční oheň osady Poslední míle.Ráno jsme naměřily jen 3,5stupňů ale nevdali jsme to a vyrazily jsme.Dorazily jsme odpoledne kolem půl 6,na místě nás čekali kamarádi Freďák a Danny.Postupně dojížděli a přicházeli další kamarádi.Tak jsme si rozdělali ohýnek abysme se zahřáli a udělali si večeři.Chvíli se povídalo a pak se šlo spát.V sobotu ráno jsme byli pěkně prokřehlý a tak jsem rozdělali ohýnek a dělali si snídani.Odpoledne začali soutěže,hlavní soutěží byl Kárkros což je tažení kárky s jedním pasažérem,který nesmí kárku opustit,pouze na kontrolách,kde se plnily různé úkoly.Házely se šipky,další úkol byl hod míčku na terč se suchým zipem,další byl na lístečkách napsaný písmenka a muselo se z toho složit slovo,další byl hod míčku do kornoutku,zkouška trpělivosti.a pak zase běžet s károu a pasažérem a pokračovat v plnění úkolů na čas.Další soutěží bylo krmení krupicovou kaší se zavázanýma očima,dalším úkolem byl kohoutí závod,další byla soutěž o nejlépe obloženou housku,a hod oštěpem a pak kuličkové bludiště.Večer se zapálil oheň.Fanfulínek dělal ohniváka,Vlaďka s kamarády zapalovala oheň.Byli vyhlášeni vítězové a naše osada zabodovala ve 4 soutěžích a domů jsme si vezli 4 placky teda vlastně 3 protože jsme jednu věnovali kamarádu Marečkovi,který se obětoval a dělal Fanfulínkovi a Krtkovi pasažéra.Pak se povídalo a chvíli zpívalo ale brzy jsme to vzdali a využily pohostinost kamarádů Kačáků a jeli jsme k nim do tepla panelákového bytečku se ohřát a v teple se vyspat.Ráno nás Kačák odvezl zpátky a my jsme si dobalily věci,rozloučily se se zbytkem kamarádůa vydali se cestou k domovu ale jěště jsme si i když pršelo celý den udělali s kamarádem Bobrem výlet do Sloupu v Čechách na skalní hrad.Tak už se zase těšíme na další vydařenou akcičku někdy,někde ahojky